Je až neskutečné, co dokáže jedna láhev plná oblíbeného kolového nápoje. A možná za tím nestojí jen lidská vynalézavost, ale i jistá odvaha.
Každá osoba na této planetě zná virální vychytávku s Coca-Colou a jejími účinky na rez. Zjednodušeně řečeno ponoříte jakýkoliv zrezivělý předmět do Coca-Coly a necháte ho tam, zhruba přes noc. Ráno předmět vytáhnete a po rzi nebudou ani stopy. Výborný trik je i například na ucpanou toaletu, kdy zatřepanou a otevřenou láhev obrátíte směrem vzhůru a otevřeným koncem dáte do záchodové mísy. Během pár sekund bude odblokována. Ale to je pouze zlomek skvělých věcí, které jste schopni s oblíbeným nápojem dělat.
Lidská fantazie
Trápí-li vás vlasy bez života, zkuste si je nejprve umýt šamponem, následně polít Colou, opláchnout a použít kondicionér. Ihned po prvním užití bude vaše hříva dokonale vyživená a zářivá. Takových to vychytávek je prakticky plný internet, ale tento muž si zaslouží cenu za odvahu.
Jeho nápad byl zcela prostý, nalít sycenou tekutinu do nádrže auta. Chtěl vědět, co se stane, jak auto pojede a jestli se mu vůbec podaří rozjet. Zkoušel to na vlastním vozidle značky BMW 325i. Slavný youtuber se několikrát projel, aby vyprázdnil nádrž, pak už se šlo na samotné tankování.
Po natankování se šlo na jízdy. Za podivných a podezřelých zvuků se auto skutečně rozjelo. Jelo normální rychlostí, ale zvuky, které vydávalo, se nikomu nelíbily. Znělo to jako vibrování, bzučení, zkrátka tak, jak to znít nemá. Nakonec ujeli pár metrů, než byli donuceni zastavit. Bohužel to bylo uprostřed vozovky, takže museli auto dotlačit ke krajnici. Tam už si zavolali odtahovou službu, která jim přijela pomoc a odtáhla je až do autoservisu. Tam řekli, co se přesně stalo. Automechanici z toho nebyli úplně nadšení, ale auto nakonec dali dohromady.
Brát vše s nadhledem
Auto je již sice v pořádku, ale stálo to mnoho peněz. Jednoduše, ne všechno na internetu je správné. Lidé se občas mílí, a to je v naprostém pořádku. Důležité je mít čistou hlavu a nenechat se oblbnout nějakými cizími lidmi ze sítí. Těm občas něco funguje a občas ne. A pokud ne, většina to na sociální sítě ani nedává, protože úspěch totiž už není v módě.