Právě vyhledáváte: Domácí cvičení

Boj s chronickým stresem. Porazte jej pomocí ověřených dýchacích technik

Trocha stresu je kořením života a může přinášet několik výhod. Zdravý stres dokáže zostřit naše soustředění, vyřešit problém, který už dlouho odkládáme a dostat z nás to nejlepší, abychom dosáhli požadovaných výsledků a neustále se zlepšovali. Bez stresu bychom se nudili, nebyli bychom motivováni a nedosahovali svého maxima.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Intenzivní čtyřminutový trénink nahradí celou hodinu v posilovně

Bezchybná postava je snem mnoha mužů i žen. Ne všichni ale mají čas a odhodlání trávit dlouhé hodiny v posilovně. Možná jste na tom podobně. Ideální míry však ani tak nemusejí být vaším tajným a nesplnitelným snem.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Základní mobilizační nástroje k masáži a procvičování svalů i kloubů

Mobilizace je mimořádně důležitá pro správné fungování našeho těla. Abychom se však mohli efektivně mobilizovat, je třeba to provádět vědomě. Pomůže nám především znalost hlavních principů mobilizace, což vám umožní šetřit čas a vyhnout se mnoha úrazům.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Cvičení na posílení rovnováhy a koordinace těla pro lidi nad 50 let

Nikdy není pozdě na změnu životního stylu, zejména je důležité kontrolovat svou stravu a fyzickou aktivitu, jakmile dosáhnete 50let věku. Jak stárneme, je o to více důležité udržovat své tělo zdravé a pružné. Pro tyto účely existují jednoduché cviky zaměřující se na zlepšení rovnováhy celého těla, jež jsou vhodné pro lidi od 50 let věku i pro ty, kteří nejsou zvyklí se hýbat.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Účinné cviky na povislou kůži na pažích. Všechny můžete provádět z pohodlí domova

Na světě existuje jen málo žen, které by si nestěžovaly na povadlou kůži na svých pažích. Pokud vás tento problém také trápí, jedná se o důsledek ztráty pružnosti tkání těchto částí těla a nízkého zapojení určitých svalů do práce při každodenních činnostech.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Cvičení s obyčejným gymnastickým míče narovná záda i posílí svaly

Tento míč vlastní v dnešní době pravděpodobně většina domácností. Pokud neleží vyfouknutý v šuplíku, pak pravděpodobně plní funkci lapače prachu. Ve většině případů je tomu tak z nedostatku znalostí o možných cvicích s tímto míčem, a nevědomosti, že postačí 20 minut denně k posílení všech potřebných svalů. 

POKRAČOVAT VE ČTENÍ

Důslednost a síla vůle hraje při rekondici mnohem větší roli, než se může zdá

Pokud jste začali se cvičením a máte obavy z toho, zda se vám podaří u něj vydržet, je jednou z nejlepších rad udělat ze cvičení pravidelnou součást dne, nad kterou nebudete tolik přemýšlet.

POKRAČOVAT VE ČTENÍ