Intenzivní čtyřminutový trénink nahradí celou hodinu v posilovně

                   

Bezchybná postava je snem mnoha mužů i žen. Ne všichni ale mají čas a odhodlání trávit dlouhé hodiny v posilovně. Možná jste na tom podobně. Ideální míry však ani tak nemusejí být vaším tajným a nesplnitelným snem. Stačí cvičit čtyři minuty a spálíte tolik kalorií, jako byste strávili celou jednu hodinu v posilovně. Pět jednoduchých cviků, jejichž provedení vám nezabere více než čtyři minuty denně.

Cvik 1: Dřepy

Postavte se zpříma s nohama lehce od sebe tak, aby kotníky byly zhruba zarovnané s úrovní ramen nebo o něco málo šířeji. Ruce složte za hlavou nebo je spojte před hrudníkem, jako byste se modlili, a podklesněte v kolenou tak, jako byste si chtěli sednout na židli, která stojí za vámi. Zastavte se v úrovni pravého úhlu kolenou a znovu se postavte. Opakujte po dobu jedné minuty. Klidně si nastavte na telefonu budík.

Cvik 2: Kliky

Položte se na zem břichem k podlaze a rukama se podepřete o celé dlaně v úrovni ramen. Nohama se zapřete o špičky a zdvihněte své tělo tak, aby bylo v jedné rovině, jako byste prováděli cvik „prkno“. Pomalu pokrčujte lokty a přibližujte tělo k zemi, aniž byste se jakkoliv prohýbali v oblasti beder nebo kolenou. Nohy přitom můžete mít snožmo či lehce od sebe. Opakujte po dobu 30 sekund. Pokud chcete lepší výsledky, dosáhněte deseti sérií po 30 vteřinách.

Cvik 3: Horolezec

 Zaujměte pozici „prkna“, tedy vzepřete se na napjatých pažích a na špičkách nohou tak, aby vaše tělo bylo v jedné přímce s podlahou. Zdvihněte levou nohu a přitáhněte ji k hrudníku. Pak ji vraťte zpět do výchozí pozice a opakujte s druhou nohou. Cvik provádějte po dobu 30 vteřin.

Cvik 4: Pokleky

Postavte se zpříma a ruce opřete o své boky. Nohy mějte rozkročmo na úrovni boků. Nyní zdvihněte levou nohu a udělejte úkrok vpřed. Přitom poklekněte tak, aby obě vaše kolena svírala pravý úhel. Tělo přitom držte zpříma. Nyní se vraťte do výchozí pozice a cvik opakujte s druhou nohou. Cvik opakujte po dobu jedné minuty.

Cvik 5: Poskoky

Postavte se zpříma, nohy mějte u sebe a ruce nechte volně viset podél těla. Nyní poskočte tak, že nohy oddálíte od sebe a rukama tleskněte nad hlavou a zpátky. Takto skákejte po dobu 45 sekund a klidně si u toho zapněte hudbu.

Obrázky: Freepik, Zdroj: Newsitamea.gr

Diskuze Vstoupit do diskuze
102 lidí právě čte
Zobrazit další články