Výše spropitného od hosta v restauraci servírku šokovala. Byla předsvědčená, že muselo dojít k omylu. S něčím takovým se ještě nikdy nesetkala.
Příběh servírky z USA se šíří po internetu rychlostí blesku. Není divu – jeden ze zákazníků se rozhodl pořádně odvděčit za její odvedenou práci a to formou obrovského dýška. Tak obrovského, že peníze, které dostala, ji kompletně změnily život. O něčem takovém sní pravděpodobně každá servírka.
Jeden z nejlepších dní v jejím životě
Nedávno se jedna servírka z USA pochlubila na internetu dýškem, které dostala. Nešlo však o vychloubání kvůli penězům. Chtěla všem ukázat, jaký krásný vzkaz od zákaznice, který jí dýško dal, dostala. Její pracovní den začal jako každý jiný. Během odpoledne obsluhovala zákaznici, která ji za její odvedenou práci darovala dýško. Nejdříve si myslela, že jde o nějakou chybu, ale když zjistila, že ne, nedokázala skrýt slzy dojetí. Zákaznice se jí rozhodla darovat dýško ve výši 7 500 dolarů, tedy něco málo přes 150 tisíc korun.
Nic takového nikdy nezažila
Stejně jako většina restaurací, i ta, ve které pracuje zmíněná servírka, se teprve dostává z krize po koronaviru. Majitelé i zákazníci mají finanční problémy. Takže když jednou servírka dostala od zákaznice obrovské spropitné, příběh se okamžitě začal šířit po celém internetu. Kelly Amar je zaměstnankyní restaurace Miami Squeeze na Floridě. Dělá náročnou práci, která jí však přináší velké uspokojení. Užívá si každé dýško, i to nejmenší. Není tedy divu, že jakmile od jednoho ze svých klientů dostala 7 500 dolarů, nevěděla, co říct.
Enormní dýško
Žena utratila za večeři 268 dolarů. Podle pravidel, která panují v USA, by měla číšnici spropitné ve výši 10 procent z hodnoty objednávky, tedy asi 27 dolarů. To nakonec bylo mnohem vyšší. Servírka si byla jistá, že to byl jen překlep, špatně umístěná čárka. „Byla to stálá zákaznice, která k nám chodila jednou nebo dvakrát týdně. Tohle jsme nečekali. Když jsme dostali účet, mysleli jsme si, že jde o chybu. Když jsem se ale zákaznice zeptala, řekla, že o chybu nejde. Prý chtěla ocenit naši práci.”
Zákaznice ocenila práci servírky
„Loňský rok byl pro všechny těžký, a proto jsme velmi vděční, že jsme mohli nový rok zahájit tímto způsobem. Vždy se snažíme o dokonalost, protože nechceme, abyste nás viděli jako obyčejnou restauraci. V Miami Squeeze chceme, abyste nás viděli jako součást své rodiny. Máme velké štěstí, že máme takové hosty, kteří vycházejí vstříc našemu malému místnímu podnikání. Znamená to pro nás hodně,“ okomentovala situaci servírka.