Skoncujte s otravnou nespavostí. Díky technice 4-7-8 usnete za méně než minutu

                   

Trpíte nespavostí? Tento problém bohužel postihuje velmi mnoho lidí. Je to přitom zcela zásadní problém, který ovlivňuje celé vaše fungování, náladu i pracovní výkon. Pokud nejste odpočatí, nemáte šanci, aby se vám dařilo v jakékoliv činnosti. Jak se naučit rychle usínat? Tato technika slibuje, že budete jako miminko spát během jedné minuty. Zkuste to i vy, budete překvapeni, jak skvěle to funguje.

Jak postupovat?

Nejprve si položte jazyk na patro a nechte ho tam po celou dobu cvičení. Po přiložení jazyka na patro hlasitě vydechněte ústy a vydejte hlasité „hučení“, které bude znít dynamicky a hlasitě. Poté, co jste vydechli, začněte pomalu a klidně dýchat nosem a pomalu počítejte do 4. Když se nadechnete, zadržte dech na 7 sekund a poté vydechněte znovu a vydejte zvuk, který jste už předtím dělali. Výdech by měl trvat 8 sekund a měl by být velmi dynamický. Poté pokračujte s vdechováním a postup opakujte.

Kdy tato metoda pomáhá?

Tato metoda pomáhá okysličovat mozek i celé tělo a přináší kýžený klid. Pomáhá najít rovnováhu nervovému systému, který je v situacích intenzivního stresu velmi narušen a těžko poté odpočívá. Pomůže vám snadněji a rychleji usnout, protože zbavuje vaši mysl myšlenek a problémů a zaměřuje ji na dýchání.

Uvolněte se

Před usnutím je klíčové se uvolnit. Ve stresu svíráme čelisti, ale zatuhnuté máme také ramena nebo paže. Je tedy nutné se úplně uvolnit. Pomůže, když se vám podaří uvolnit zadní část krku. Pokračujte uvolňováním paží a rukou. Zaměřte se i na předloktí, zápěstí a prsty. Právě toto uvolnění by vám mělo pomoci zrelaxovat se rychleji usnout. Myslete na něco příjemného – obvykle pomáhá třeba představa rozkvetlé louky s příjemným vánkem – představte si, že jste tam a chcete usnout. Během pár minut by se vám to mělo podařit. Pokud problémy trpíte i nadále, je vhodné situaci konzultovat s lékařem.

Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Newsitamea.gr

Diskuze Vstoupit do diskuze
130 lidí právě čte
Zobrazit další články