Účinné cviky na povislou kůži na pažích. Všechny můžete provádět z pohodlí domova

                   

Na světě existuje jen málo žen, které by si nestěžovaly na povadlou kůži na svých pažích. Pokud vás tento problém také trápí, jedná se o důsledek ztráty pružnosti tkání těchto částí těla a nízkého zapojení určitých svalů do práce při každodenních činnostech. I když není snadné získat vyrýsované a silné paže, není to důvod vzdávat se hned na začátku. Díky následujícím cvikům budou vaše ruce štíhlé a mnohem silnější než doposud.

Prkno na jedné ruce a noze

Jedná se o cvik, který zapojuje různé části těla:

  • Paže
  • Záda
  • Nohy
  • Břišní svaly

Začněte tím, že zaujmete pozici prkna, tudíž budete rovnoběžně se zemí, opírat se budete pouze o špičky prstů u nohou a o předloktí. Snažte se být zpevnění a opravdu rovní. Záda by se neměla prohýbat ani by neměla stoupat ke stropu. Nyní zvedněte pravou nohu a natáhněte levou ruku před sebe. Držte po dobu 5 vteřin a poté vraťte do výchozí polohy. Opakujte cvičení zvednutím levé nohy a pravé paže.

Rotace

Do tohoto cvičení jsou silně zapojeny deltové svaly, bicepsy a tricepsy. Chcete-li jej provést správně, postavte se s nohama mírně od sebe a zvedněte ruce do výšky ramen. Dlaně by měly směřovat k podlaze. Nyní otočte dlaně o 180 stupňů tak, aby vaše palce mířily dozadu, poté se vraťte do výchozí polohy. Takto opakujte 30x. Stále se ujišťujte, že máte rovné paže.

Činky v pozici bočního prkna

Tímto cvičením si zpevníte ramena, břicho i záda. Začněte tím, že si lehnete na pravou stranu těla a opřete se o předloktí. Loket by měl být ve svislé poloze pod ramenním kloubem. Zvedněte kyčle nahoru tak, aby vaše nohy a trup tvořily přímku. Poté zvednětě levou paži před sebe. Jednodušší varianta je bez činek, těžší se zvedáním činek nad hlavu. Držte se v této poloze tak dlouho, jak jen dokážete. Opakujte cvičení s druhou stranou těla.

Zvedání činek za hlavou

Postavte se rovně s nohama mírně od sebe. Zvedněte pravou ruku, chytněte ji levou a poté ohněte loket i s činkou za hlavu. Při výdechu zvedněte činku opět nahoru.

Kliky s míčem

Díky tomuto cvičení velmi účinně posílíte horní svalové skupiny. Zaujměte pozici na kliky, ale pod jednu ruku si položte míč. Pokuste se provést minimálně 5 kliků a poté přesuňte míč pod druhou ruku. Nemáte-li míč, můžete si ruku podepřít například knihami.

Obrázky: Freepik

Diskuze Vstoupit do diskuze
73 lidí právě čte
Zobrazit další články